torsdag 24. mai 2012

Skritt for skritt.

De første stegene er tatt nå springer hun rundt her.


Å kan en bruke disse til å gå på eller tenker hun fine sko.


Titttei her er jeg mamma

Her er hele meg snart 15 mnd var oppe å gikk før jeg var 14 mnd.
En dag i Anneli sitt liv..

Nydelig sommer vær i dag også...blogg lysten er ikke på topp,men den kommer nok tilbake.
Jobber på med hus maling,hagearbeid og hus vask går i ett her,og jeg har vært dårlig til å besøke dere igjen.
Lørdag skal vi ha konfirmasjon for Lena og ting må bli klart...kommer sterkere tilbake etter at konfirmasjonen er overstått.

Håper du også har fint vær,nyt dagen!!

Minner om min Give away som du finner HER

Klem

5 kommentarer:

  1. Så søt hun er!:) Lett å skjønne at du har kjøpt strømpebuksa hennes i alle fall. Det er jo "din" farge!:)

    SvarSlett
  2. Heia :) En sommerhilsen fra meg til deg! Er innom for å si at jeg ikke helt har visnet men at vår og sommer er lavsesong for bloggerier :) Er her og jeg leser deg altså! Klem og gopoooood sommer!

    SvarSlett
  3. Jeg la også merke til den fine strømpebuksa. :-)
    Nyt sommerdagene. Ser du har fått planta Margeritter, her står krukkene, med untak av en, sørgelig tomme. Har så mye annet som må priorites.

    SvarSlett
  4. Kjære deg, Linda (O: ÅÅ for ei herlig lita tulle dere har! Med små sorte sko som hun beunder, med sine uskyldige skjønne øyne (O: Bloggen din er så koselig. Alltid. Du gir så mye av deg selv, så jeg håper blogglysten kommer tilbake. Har sittet og sett på bilder av alt du lager og av de skjønne småttingene deres.
    Ønsker dere fine dager med smil, sol og massssevsi av is(O: kos kos

    SvarSlett
  5. Så stor og fin hun er :-) Sikkert stolt nå som hun kan å gå :-D

    Kos deg - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails