fredag 11. mai 2012

Lille doen vår...




I dag blir det bilder fra lille doen!!Kjekt med et ekstra toalett,og ved siden av er vaskerommet.
Her inne har jeg jo store planer med cathrine holm vask,men har ikke fått gjennomført det enda.
Hage og husmaling blir først prioritert her for tiden.
Medisinskapet på veggen er gammelt,og det har jeg malt en gang i tiden.Såpeskålen er også gammel elsker den slitte,rustne emaljen.Her inne er det ikke lett å ta bilder da det er et lite og mørkt rom.

I dag kommer Lena min bonus datter hun skal være her med oss i helgen.Hun er snart konfirmant,og jeg planlegger fest for henne.God mat,pyntet bord og familie kos er hoved tema:)
I kveld skal jeg og vimsemannen ut å spise middag,gleder meg!! lenge siden sist...
Har bestilt bord på Jacobs&Gabriel gourmet for folket.Her har de den beste maten i byen,og en service en skal lete lenge etter.Denne restauranten kan jeg anbefale på det varmeste.

Er du på instagram?Jeg er hobbyvimsa om du vil følge meg:)

Vil du bake en kake denne helgen?finner du oppskrift på krokankake i innlegget under her.

Velkommen til Frk.Fryds Hverdagsgleder som ny følger her på bloggen.
Er så koselig at så mange vil følge meg her på bloggen:)

Ha en fin helg!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så koselig liten do ;)
    Jeg skulle virkelig ønske vi også hadde separat do, kjempe kjedelig å kun ha på badet som også er vaskerommet! :p

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Nam, den kaken i forrige innlegg må prøves nå i helgen, ser herlig ut. God helg til deg og dine :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails