fredag 11. mai 2012

Jacobs&Gabriel date i kveld.


En overraskelse fra kjøkkenet som ble kalt en
appetitt vekker.
Nydelig suppe
Deilig nybakt brød med safran smør og urtesmør
ble også servert.


Min forrett Kveite "Esbache" med sitrus og rotgrønnsaker
Den beste kveiten jeg har smakt.

Hovedrett (Glemte å ta bilde)
Andebryst med glasert stikkelsbær,søtpotet og rød
chilipure,sitronbakt stangselleri og ristet sellerirot. 


Dessert:
Variasjon på rabarbra med hvit sjokolade og lime.
Denne var himmelsk god:)

Jeg og vimsemannen har vært på date i kveld.Storesøster har passet småsøskene så vi fikk et par timer for oss selv.Herlig kveld med tente lys vekk fra hjemmet lader batteriene i en ellers stressende hverdag.
Har spist på denne restauranten eg gang før,og da var alt helt perfekt!!Den beste 3 retteren ever!!
I dag var alt perfekt utenom hoved retten mitt andebryst var alt for lite stekt,og det var vanskelig å tygge,og ikke minst et stort problem å få skjært i...maten var også kald.Mannen min spiste kalv og hele maten hans var kald.Var også veldig forskjell på kjøttet han fikk noe mørt og noe seigt.Jeg ville klage på hovedretten,men det ville ikke han.Jeg syns det er greit å si i fra når ikke alt er bra,men vi spiste opp.Må si at hovedretten var skuffende,men alt det andre var himmelsk godt,og vi hadde en romantisk og fin kveld vekk fra barna.

Dårlige bilder hadde glemt å bytte linse.Hadde zoom linse og måtte reise meg fra bordet for å ta bilder.Mannen min syns det er pinlig når jeg driver å tar bilder av maten,og jeg tok bilder i full fart i dårlig lys.


Da går en stapp mett frue i seng!!

Natta!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Det ser jo himmelsk godt ut! Utrolig koselig og ha slike kvelder med sin kjære, det er vitkig å slike kvelder iblant :)

    Ha en strålende helg :)

    SvarSlett
  2. Nam det så nydelig ut :)
    Og så deilig med en sånn kveld !

    God helg :)

    SvarSlett
  3. så kjedelig med dårlig matopplevelse da.. koster nok så greit å si ifra

    joda oslo tur her.. skal nok få tvingt med mæ gutta innom ikea så det går vel bra..

    SvarSlett
  4. Så kjedelig med den maten da...men bra det andre var godt!
    Suppen og hj laget brød så godt ut.
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Jeg var på kafe med en jentegjeng i går, og vi snakket om dette om å klage på maten. Jeg tror vi er litt feige på akkurat det området vi nordmenn. Egentlig skulle man tro at kokken/restauranten vil ha tilbakemelding på om maten er bra eller ikke, siden dette påvirker både rykte og kundekrets osv. Og i tillegg betaler man gjerne en god del for maten, så da bør den være både varm og god. Så lenge man klager på en fin måte tror jeg bare det er positivt for begge parter. Men jeg er ikke noe flink til det selv. Uansett bra at dere hadde det koselig. Man trenger litt tid til hverandre i hverdagens tjas og mas og spesielt når man har barn er det viktig å også kunne bruke tid på kjærligheten til hverandre som par. Ha en god helg!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails