fredag 4. mai 2012

Ironlak fra KEM i de nydeligste pasteller.




Har bestilt iron lakk i de herligste pastell farger.Disse ble kjøpt fra nettbutikken KEM (kunstnernes eget materialutsalg) som du finner HER
Her koster en boks 44 kr og den jeg kjøpte sist hos Torshov bilrekvisita ga jeg 120 kr for så da var ikke valget vanskelig.

Kjøpte i fargene lys grønnturkis,lys blå,lys lilla,lys rosa og gul.Dette er spray maling, og mitt første prosjekt er denne kleshengeren.Alle fargene er helt nydelige,og jeg får ikke bestemt meg for hvilken jeg skal begynne med!!!Et luksus problem.

I dag tar jeg meg en fri dag fra hus malingen,er sliten og ikke minst "dritt" lei.Håper på mer arbeidslyst i morgen.Har malt tre strøk på en vegg,og to strøk på gelenderet på halve verandaen.Det som tar mote i fra meg er at vi må ha tre strøk,blir jo aldri ferdig.

Nå har kontakten på retrolampen blitt byttet!!Spent på om den lyser,og om den gjør kommer det bilder her.

Mitt bidrag inne hos foreldremanualen "barnebursdag"" trenger din liker!Jeg er nr 2 eller 3 og trenger din stemme:)
HER om du liker det da selvfølgelig:)

Velkommen til Ragna Marie som ny følger her på bloggen!

Nyt helgen!!

Klem

8 kommentarer:

  1. Jeg har sett flere som gjør fine ting enda finere med slik spraymaling, så jeg tror jeg må hive meg rundt å prøve jeg også :) Blir spennende å se hva du finner på. Jeg har likt sjørøverbursdagen din og synes helt ærlig at du fortjener å vinne! Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  2. Så lekre farger:)
    Gleder meg til å se hva du tryller frem med dette.
    Det er ikke så mye som skal til bestandig, mye kjedelig blir utrolig lekkert med litt andre farger :D:D
    God helg til deg og dine, og du...har du meldt deg på give awayen min?? ;)

    Klem fra Kine.

    SvarSlett
  3. Lekre farger! Skal bli spennende å se de ferdigsprayede prosjektene dine :) helt vilt at prisen var SÅ stor forskjell da! Skal jammen passe på å handle samme stedet som deg når jeg en gang skal ha meg slike spraybokser :) Takk for tipset! *♥*

    SvarSlett
  4. Åjj, så herlige farger:) Jeg trodde det bare var sånne vanlige farger å få kjøpt jeg..supert :D Å freshe opp kleshengere er ikke dumt nei, da blir de vell så fine att di må henges utfor skapet og ikke inni :)
    Ha en fin fredagskveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlige farger du har kjøpt :)
    Takk for KEM tipset, me like!

    Fin fredag til deg og dine!
    Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

    Klemklem

    SvarSlett
  6. TUSEN hjarteleg takk for tipset! Eg har seriøst leita etter ljoseblå spraymåling i det uendelege utan hell. No blir det andre bollar! Spanande å sjå dei komande prosjekta dine, gjev gjerne ein lyd om du er nøgd eller ikkje!

    SvarSlett
  7. Kunne jeg fått fargekoden på den grønnturkise spraymalingen du har brukt? Jeg har så lyst å finne en i akkurat den fargen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!!

      Kem selger ikke lenger ironlakk tror jeg..De har skiftet leverandør
      på lakk,men den nye er like bra.tror bare ikke kodene er de samme,men
      du kan sjekke det:)
      på min står det nr 8,aerosol
      IR051 vet ikke om du kan bruke noen av disse!!

      Håper du finner ut av det:)

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails