onsdag 2. mai 2012

Hage arbeid.



Her holder vi på for fult i hagen,og det blir så fint.Har gravd og rettet ut tomten,og 40 tonn med jord er planert utover.I går ble plenen sådd og tromlet,håper den kommer ut i spring fart!!

Med to småbarn i huset er det ikke så lett for meg å hjelpe til,men i dag er minstevimsen i barnehagen.Snart skal Anneli ut i vognen og sove,da skal jeg fortsette der jeg slapp i går kveld med malerkosten.Jeg har fått i oppgave å male verandaen.

Blir lite tid til både blogging,lesing av blogger å ikke minst svare på alle koselige kommentarene dere legger igjen her.En liten stund nå må det bare bli slik,kommer sterkere tilbake.

I går jobbet vi ute mens Thord var på lekeplassen,og Anneli sov i vognen.Etter at barna var i seng var det ut å jobbe igjen,holdt på her til det ble mørkt.Når Anneli våknet dro vi til byen å spiste middag og is.I går var det skikkelig sommer hos oss,og vi dro også på stranda med barna.Gutta boys vasset i vannet mens vi jentene var landkrabber.Tro det eller ei men det var mange barn som bada,vannet var veldig kaldt altså,men deilig på land.

Nyt dagen!!

Velkommen til mormormonashjørne som ny følger her på bloggen!

klem

4 kommentarer:

  1. Flinke arbeidskarer du har :)
    Ha fine vårdager

    SvarSlett
  2. Dette må jo bare bli den fineste plena i byn, med så flinke arbeidskarer ;)
    Ha en kjempefin dag :)
    KLæm

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er :)
    Hagesåing/trommling er kjedelig, men er man flink blir det bra til slutt :D
    Ta bilder når gresset er kommt opp da:)
    Ha en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Flinke dere er! Minner meg om da mannen min leide en liten gravemaskin for en dag for å planere ut en del av tomten. Tror nesten ikke han tok pause for å gå på do en gang! Tiden skulle utnyttes til fulle og jeg mistenker at å få kjøre gravemaskin var en liten guttedrøm som gikk i oppfyllelse ;) Ha en fortsatt fin onsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails