fredag 18. mai 2012

Fluffy kakedessert.




Anbefaler denne stapperen fra tupperware på det
 varmeste et must i kakebakingen her.

NIB jentene la ut denne oppskriften får noen dager siden.Måtte hive meg rundt å lage den i dag,og den smakte helt nydelig.Rask og enkel å lage.Her kommer oppskriften:

kakedessert:

1,5 pk safari kjeks
50 g smeltet margarin

3 dl kremfløte
200 g philadelphia ost
200 g melis
litt vaniljesukker
Bær etter ønske

Smuldre kjeksen og bland med smeltet smør.Trykkes ned i en form,og sett kaldt.
Pisk fløte...Pisk kremost,melis og vaniljesukker.Rør sammen begge kremene og
bre det over kjeksbunnen.Pynt med bær eller det du måtte ønske.
Jeg strødde litt melis over jordbærene da de var litt sure.

Lykke til om du vil prøve!!Nyt freddan!!

Ønsker du å delta på min Give Away trykk HER

Har sendt gutta på kino de skal se Tor med hammeren vi jentene
koser oss med kake baking.

Klem

4 kommentarer:

  1. Mmm..så god ut! Den ska eg prøve meg på en dag!

    SvarSlett
  2. Mmm, høres og ser godt ut. OMG, har jeg gått glipp av en praktisk sak fra Tupperware, jeg som har alt mulig i fargerik plast? :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Mmm, så veldig god ut!
    Og den praktiske saken fra Tupperware har jeg i huset, så her er det vel bare å sette i gang ;)))
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei hei :)

    Det så nydelig ut :) og så fin den stapperen er! Jeg står alltid å prøver å klemme bunnen med ei skje, men denne var jo genial - takk for tipset :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Og da fant jo jeg deg og, alltid så moro å besøke nye blogger :)

    Kos deg med lørdag og helg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails