tirsdag 8. mai 2012

Hage begynner det å bli!Tips Buer planteskole





Her begynner det virkelig å bli en hage etterhvert.Vimsemannen har planert ut 60 tonn jord,og plenen har blitt rett og fin.Rundt tomta er det blitt plantet 100 stk tuija hekker.Under det japanske kirsebær treet blomstrer tulipan løkene vi satte ned i høst.Plenen ble sådd for en uke siden,og jeg gleder meg til det begynner å spire å gro.Vimsemannen har lagt ut kugjødsel og svetteslange langs hekken,men hørte akkurat at det er meldt mye regn den neste uken så da kan vel den bare slås av for en stund.Dere som bor i Grenland eller nærområde og trenger hekk bør dra til Buer planteskole.Hekkene er dobbelt så høye,friske og brede for 20 kr mer pr hekk enn på Plantasjen.

Viser flere hage bilder og nymalt veranda rekkverk i morgen!!

Trenger fortsatt din stemme inne på utfordringen til FM "Barnebursdag" Jeg er blå duk og sjørøver bursdag.
Stem HER

Takk for alle fine ord dere legger igjen til meg!!!

Nyt kvelden og morgendagen;)

Klem

4 kommentarer:

  1. Her er det hage på gang ja. Ser flott ut.. mer enn jeg kan si om min egen hage ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så stor og flott hage!!
    Heldige dere er ♥
    Kommer til og bli knallbra!

    SvarSlett
  3. Så gøy da! dette blir jo kjempe fint! Ha en fin kveld! =)Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  4. Så fint det blir!
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails