søndag 13. mai 2012

Barnslig antrekk


Bildet er tatt hos fotograf for ca 1 mnd siden.Anneli har bluse og olakjole fra H&M.Thord har skjorte og olabukse fra H&M.Alle plaggene har jeg vasket flere ganger,og de er like fine..God kvalitet.


På det første bildet har Anneli (3,5 mnd) en nydelig kjole fra Mycinnamongirl og de søteste sko fra H&M.Kjolen brukte jeg i flere måneder,og den var like fin vask etter vask..Har mange plagg fra my cinnamongirl og det er virkelig god kvalitet på disse klærne.Neste bilde har hun (13 mnd) kjole fra barnashus.Kjolen har god kvalitet,og ikke minst er den myk og behagelig å ha på nå som hun tripper rundt her selv.
Har ikke bilde men vil gjerne få skryte av klærne til nettbutikken villervalla.no
Utrolig myke og gode klær.Fargen på klærne er like fine etter mange vask.
Er ikke sponset altså,men her kommer jeg virkelig til å shoppe mer.
Er jo greit at vi småbarnsforeldre gir hverandre gode tips!!..Vil jo gjerne
 ha kvalitet til disse småtassene våre...


Dette er mitt bidrag til utfordringen "Barnslig antrekk" inne hos mammablogger
Trykk på bildet over for å se flere bidrag eller bli med selv.

Jeg trenger din stemme inne hos foreldremanualen!!
Blå duk og sjørøverbursdag (nr3)
Stem HER

Nyt ny uke!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails