tirsdag 17. april 2012

Tissepotte i porselen.





Denne gamle porselen tissepotten falt jeg pladask for inne på bloggen til Irina style.
Irina har startet butikk i en gammel låve,og om du ikke bor i nærheten legger hun ut bilder fra butikken på sin blogg.Er det noe du kunne tenke deg er hun snill og sender i posten.Da jeg så denne potten sendte jeg henne en mail med en gang,og i dag kom den i postkassen.Potten er bare helt nydelig med rose mønster på innsiden og utsiden.Nå har den fått plass på den gamle kommoden i gangen,og fylt med nydelige perleblomster fra Kremmerhuset.Jeg kjøpte faktisk noe mer,og det får du se om du tar turen inn igjen i morgen.Et lite hint er sjokk rosa,og det har fått plass i tallerken hyllen på kjøkkenet,men det er ikke en tallerk???

I dag har Irina fått tak i 20-30 verdenskart så om det står på din ønskeliste bør du titte inn til henne.

Nyt kvelden!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Sååå fine bilder og god reklame :)) Den er jo bare så fiiin. Håper du er fornøyd ja :)) Gleder meg til å se det andre du har kjøpt :))

    Stooor klem

    SvarSlett
  2. Den var superfin! :) Og jeg gleder meg veldig til å se hva du har kjøpt som er sjokkrosa!:)

    SvarSlett
  3. Den var knall fin :)
    Gøy med noe nytt av og til ;)

    SvarSlett
  4. Den var skikkelig stilig og nostalgisk. Slike ting er så artige :D

    Du må gjerne ta turen innom hos oss og bli med på blogglotteriet vårt :D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails