fredag 13. april 2012

Rykende fersk!!



Hei høpp dere da var helgen her igjen,og til å med fredag den trettende.Fredag den trettende er for meg en lykke dag har aldri hatt uhell på denne dagen.

Jeg flyr rundt her å tar bilder av alt,og øver meg etter fotokurset jeg har tatt.Bildene av blomsten er tatt fra samme vinkel,men har byttet fokus på forgrunn og bakgrunn.Nå skal jeg nyte en rykende fersk kaffe fra min hjertekopp (Home&Cottage).

Tusen takk for alle hyggelige ord dere legger igjen til meg!!

Velkommen til Maria som ny følger her på bloggen.

Ha en fin helg!!

Klemmer

4 kommentarer:

  1. Mmmmm, såg godt ut!
    Ha ei gooood helg vennen.

    SvarSlett
  2. Fredag den 13. ja, tull å tøys!
    Kos deg med den koppen, ser riktig så god ut!
    God helg og!! :)
    Klem m

    SvarSlett
  3. Her skal det også nytes en god kopp kaffe :)
    Ferdig på jobb og helgen kan starte ;)
    God helg til deg :D

    SvarSlett
  4. Spennende med fotokurs da :) Fredag den 13 ja..her har alt gått sin vante gang iallefall :D
    Ha en kjempefin helg du også :)
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails