mandag 12. mars 2012

Vinneren er....


Da har Random hjelpt meg å trukket en vinner i min lille gi vekk.
Håper dere stoler på meg,for jeg klarer ikke å kopiere bildet til siden min.

Gøy at så mange ble med da dette var en veldig liten premie.Det var 57 personer som deltok,og det ble trukket 112 lodd.

Trommevirvel....Trommevirvel...tam tam tam......

Lodd 59

Vinneren er Sigyns Verden

Dette er for meg et nytt bekjentskap her i blogglandia,men ta deg en titt dette er en dame med mange flotte prosjekter.

Gratulere til deg!!Send meg din adresse så dukker pakken plutselig opp i posten.
Har fått kommoden og tallerken hyllen på plass her,skal prøve å få tatt noen bilder i dag å få lagt ut.
Barna er fortsatt ikke helt i form så begge er hjemme i dag,får se hva jeg rekker mellom slagene her:)

Velkommen til Rosehagen som ny følger her på bloggen.

En fin ny uke ønsker jeg deg!!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Hurra til den heldige vinneren!

    KLART vi stoler på deg..
    Jeg har det samme problemet selv! :D
    Hihi..

    jeg er så dårlig på data når det gjelder
    slike ting.. ;)

    Ha en fin dag, snupp!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. Grattis til den heldige :)

    Fine gule vaser og så spennende med det hemmelige rommet og skattene :) Herlig!

    Og armbåndet elsket jeg (tror vi er litt blingete begge to :) ha ha..

    God bedring til de små! Håper tørnen er over!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren! =)=)
    Ha en fin dag Linda!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til vinneren. :)

    Så herlig kommode du har fått deg! Synes den var utrolig sjarmerende som den er nå jeg. Vakker var den. Flott hylle med mange fine saker du viser i øverste innlegg også. :)

    Huff.. Ikke godt å høre om sjuklingene dine. Gi de en god klem fra Huldra. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails