tirsdag 13. mars 2012

Tallerkenhyllen henger på veggen.




Her kommer bilder av tallerkenhyllen som jeg lovet deg i går.Planen var å ha to bilder øverst,men det ene var for lite,og ble satt i bunnen.Skal ordne litt mer senere i denne hyllen,slik ble det nå vertfall.
Ble fornøyd med de nye møblene.....Masse ny plass i kommoden,og det trenger jeg!!Fikk alle dukene mine i  skuffene.Nå er neste prosjekt å få malt det store klesskapet i gangen,fikk ut litt fra det nå så det er en begynnelse.Skapet er et furu skap-stygt og ubloggbart,men det skal bli bra tilslutt.

Fortsatt syke barn her på femte dagen,er lei hele omgangssyken nå.Blir ikke gjort så mye annet her enn å vaske dyner,klær,gulv,og barn.Begge barna vil ligge i fanget helst hele døgnet så her er jeg låst.Satser på en bedre dag i morgen.

I dag skal jeg starte med å lage en hyttetur liste (jeg er konge av lister).På søndag drar min lille familie på hyttetur til Norefjell om barna er friske da.Vi blir der fire dager,og da har jeg jo litt å pakke.Har foreslått for vimsemannen at vi må ha med bil henger,men han nekter å dra til Norefjell med henger ha ha!!Får prøve å pakke minst mulig...

Ha en fin tirsdag!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. kjempe flott tallerkenhylle! jeg synes det er så fint! kunne tenkt meg en selv=) God bedring til småtassene=) Håper dere kommer dere på tur da=) Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Både tallerken hylla og skjenken! Herlig med mer plass og:))
    HUff...har hatt omganssyke her og:( Verste jeg har vært med på! Føler med dere! God bedring:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Tallerkenhylla og sjenken er kjempefine!! Hadde jeg hatt plass hadde jeg og hatt en sånn :)

    Uff håper barna blir fort friske, ikke noe alright med omgangssyken!!

    Ønsker dere en strålende solfyllt uke :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Lurt å bruke tallerkenhylla til noe annet enn tallerkener om man ønsker det. Bedre enn at det står tomt. Hvis jeg skulle komme over en slik hylle en gang så vet jeg hva jeg kan gjøre med den:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails