tirsdag 27. mars 2012

Make over av sybordet.


Etter & Før make over.


Nålpute og knappe oppbevaring på et Norges glass.

Min vårrengjøring på hobbyrommet fortsetter.Denne gangen var det den gamle pulten som jeg bruker til sybord som fikk noen malingstrøk.Fargekoden finner du HER fargen er dus grønn.Nå begynner det å dra seg til der inne,og bli et koselig rom å være på.Har tenkt å malt disse møblene lenge,og det er et ganske forstyrrende element når en sitter der inne og prøver å være kreativ,og kikke på alt en skulle ha gjort,men nå er jeg i gang.

Har funnet beisen jeg skal ha på terrassen tror det blir fint.

Nordisk tre fra Jotun.

Så da skal jeg prøve å få høytrykk spylt der ute i dag,og om været holder seg blir det å male i morgen.
Spisestuebordet ble lakkert (3 stjernes lakk) med to strøk i går,og jeg er super fornøyd.

Ny dag nye muligheter!!

Klemmer


7 kommentarer:

  1. Det ble skikkelig bra!!
    Imponert over hvor ryddig du har det på hobbyrommet ditt :) Er det sånn over hele rommet eller kun i bildet?? Mitt ser nemlig ut som et bombet rottereir ;)
    Ha en fin dag :)
    KLÆm

    SvarSlett
  2. Sybordet ble jammen fint, Linda:) Lykke til med høytrykksspylinga:)
    ha en fin dag ellers også:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fint!
    Nå kan kreativiteten blomstre enda mer enn den allerede gjør hos deg :)

    SvarSlett
  4. så fint! og så smart nålepute!! det ble virkelig fint!! Ha en fin dag Linda! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  5. Så flott det ble :)

    Gleder meg til regnet har sluttet å bøtte ned her, så vi får tatt terassen også :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  6. Så flott det er på hobbyrommet ditt!! Jeg har også lyst til å male hobbypulten min. Tror nok jeg må gjøre det snart jeg også ;). Holder også på å fikse litt på hobbyrommet mitt, men det er laaangt fra slik som jeg gjerne skulle hatt. Må bare vinne på lotto først.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint det ble! :D Gleder meg til den dagen jeg har plass til å ha et sybord ^^

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails