lørdag 10. mars 2012

Et hemmelig rom i den gamle kommoden.






Jeg jobbet i flere timer på den gamle kommoden i går..Tanken var å spare på malingen som var på den fra før,elsker det blå og hvite mot hverandre.Skuffene er malt med en blå stripe,og dette er super sjarmerende.
Den ble vasket og skrubbet etter alle kunstenes regler,og gammel maling ble skrapet vekk.Tilslutt gikk jeg over med pussepapir.

Kommoden ble ikke like bra som jeg hadde trodd,for mye maling flasset av.Må krype til korset og male den allikevel.Nå skal den få stå på sin plass som den er så maler jeg den når det blir litt varmere i været.Da har jeg god tid til å velge farge,kanskje jeg luter den?vi får se...

Da jeg tok ut den øverste skuffen så jeg en konvolutt stikke frem fra en liten sprekk.Her fant jeg en tiøring fra 1974,et postkort med bilde fra sjøfartsmuseet i Gøteborg og 4 ubrukte frimerke fra 1964.Spennende når en finner slike ting selv om de ikke har noen verdi...

Her på Eikhaug skinner solen ser ut til å bli en nydelig dag!!!

Velkommen til Igi & Mirijamsdrøm som nye følgere her på bloggen...

Nyt lørdagen!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Så spennande med hemmelige rom :o)
    Synd du må male den då, men flott er den jo uansett da!

    I dag e min tur å værr bakfull, men egentlig e det ikkje så stor forskjell fra hverdagen så eg burde vel gjørr det oftere tenke eg :o)

    SvarSlett
  2. Skattejakt er spennende uansett :)
    Her blåser det kuling/storm i dag og regner/snør på tvers innimellom :) Ypperlig vær ute å være inne i :))
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så morsomt med de småtingene du fant! De kan jo absolutt brukes i et hobbyprosjekt:-) Nå er jeg spent på hvordan den kommoden blir etter maling:-)

    Fin lørdag til deg videre:-)

    SvarSlett
  4. Åh så morsomt! Som enliten skatt :)

    Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

    klemklem

    SvarSlett
  5. WOW så spennende! Det har sikkert vært av stor verdi for den personen som la de tingene der.

    og kommoden var jo bare så FIN!

    SvarSlett
  6. Sååå spennende!!:D Finne en gjemt liten skatt blir aldri feil:) Kjempefin kommode også:)

    SvarSlett
  7. Så morsomt med et hemmelig rom! Lykke til med fullføring av prosjektet.

    SvarSlett
  8. Å, så spennende å finne slike skatter ღ og
    kommoden er jo bare skjønn da... ME LIKE :)
    Mange flotte innlegg og bilder her hos deg
    siden jeg var innom sist - til stor inspirasjon
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og helg :))
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails