torsdag 1. september 2011

Ikea tur.




Endelig skal vimsemannen kjøre meg til Ikea,og være "pakkesel".I kveld har jeg sittet å tittet i katalogen,og skrive handleliste (det må en jo ha når en er ei vimse).Jeg blir helt ør når jeg kommer inn dørene på Ikea,og husker ikke hva jeg skal ha.Handlelisten er derfor et må ha!!Men blir selvfølgelig med noe/mye ekstra i kurven.

Jeg har lenge siklet på den grå Ektorp sofaen,den er bare så fin.Skal ha to tre setere.Lampen skal også med,og endelig skal jeg få vekk den svarte mor og datter lampen min. Skjenken har jeg lyst på,men må se den i virkeligheten så får vi se om den blir med hjem.

Har tenkt mye frem og tilbake i forhold til å bytte ut skinn sofaen med en stoff sofa siden vi har småbarn.Kom frem til at Ektorp ikke er så dyr,og trekkene kan vaskes og byttes ut.Vi tar sjansen!!Den gamle sofaen er lagt ut for salg HER 

Den gamle sofaen ble kjøpt til huset vi bodde i før,og passet perfekt inn i den store stuen.Det nye huset har mye mindre stue,og sofaen tar mye plass,vanskelig med ommøblering også.

Gleder meg som en unge til neste onsdag:)

Har du lyst til å bli med på min gi vekk trykk HER

Klemmer fra

15 kommentarer:

  1. Å - den sofaen du skal kvitte deg med er slik sofa eg har lyst på :o) Lukke til på IKEA :o)

    SvarSlett
  2. heisan:) nydelige møbler og lampen er kjempe lekker! ja jeg har også lyst på stoff sofa vi har skinn og det er så kaldt å sitte i synes jeg hehe mens lett å vaske av med en klut og grei når man har en eller to hunder som helst vil ligge i sofaen hehe Du må ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  3. God tur til IKEA.
    Alle skryter av den sofaen, så dette blir sikkert supert.
    Fant du kantareller? Vi plukket litt på fjellet sist helg(2kg).
    Men de er fortsatt små der!!
    Så nydelige barnekjoler du har for salg;)
    Og bjørkhjertet du la ut brudsanvisning på var nydelig;)
    Håper du får en fin helg;)

    Høstklem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Kos deg på IKEA! :) Her har vi to stk IKEA 10 min bort, så det er ikke like eksotisk her. Hihi. :) Jeg har faktisk vært der flere ganger uten å kjøpe noe. Det klarte jeg aldri før, når jeg bodde langt i fra. :)

    PS. Lykke til til mannen din også. Hihi. Han får se på det som gratis trening!

    Klem!:)

    SvarSlett
  5. God formiddag:)

    Tenkte jeg skulle prøve å komme meg på et av kursene hennes jeg også!:)
    Men når, vel det er en annen ting;)

    Spennende å høre tilbakemelding fra deg da:)

    Hyl ut du da, hvis det skulle være noe du vil at jeg skal ta inn...så ordner vi det:)

    En strålende helg til deg også:)
    klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Det glemte jeg...
    KOS DEG PÅ IKEA:):):)

    SvarSlett
  7. du jeg må bare fortelle deg min erfaring med stoffsofa :) jeg er veldig fornøyd vi har nemlig to sofa hehe og den stoff sofaen vi har den er fasktisk veldig bra ut med tanke på at vi har to unger og to hunder. veldig greit at man kan vaske trekkene og ingenting er så deilig som ny vasket sofa:) så jeg synes det er helt tipp topp! :)

    SvarSlett
  8. Hei.Så mye fint ikke rart du har lyst på det.Har så mye fint på ikea.Vi må til Trondheim for å finne en ikea butikk.Har vært dær noen ganger.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Hei på deg :)

    Og heldige du som skal få deg Ektorp! Må si jeg angrer litt på at vi ikke kjøpte den, selv om vi er suuuperfornøyd med karlstaden vår. Det er kappen ned mot gulvet som frister... Men det kan man kanskje få til å sy selv??

    Og takk for tips om skriften, jeg skal se på det! Jeg liker det når det er smått, men man vil jo ikke at de skal være så lite at det blir vanskelig å lese heller :)

    Klem klem

    SvarSlett
  10. Jeg har også lyst på en eller to Ektorp, men har ikke helt fått med meg Handyman på det enda ;)
    Lykke til på turen, og stell fint med mannen så blir han kanskje med på en tur senere også ;)
    Klæm

    SvarSlett
  11. Uff, ser ikke ut som jeg får gjort noe med teksten min nå, for blogger har fjernet valget om å ha Calibri som font! Dumminger!
    Så om jeg skal bytte størrelse må jeg også bytte font og da ble alt bare rot :(

    Jaja, får holde utkikk etter den og se om den ikke kommer tilbake - og skal ha det i bakhodet om jeg bytter design :)

    SvarSlett
  12. Hei og hopp. Nå er jeg spent..Ble det sofa, sjenk og lampe? Håper du fikk alt du ønsket deg. Jeg liker veldig godt ikea møbler, og har Liatorp skap i stua. To stykker. Synes de er fine og rommer mye. Synes dere har koselig soverom, med bryllupssko og greier. Beklageligvis er mitt nattbord fyllt med blader og bøker (O: Ikke så veldig feminint. Synes du gjør aå mange coole ting, og er jo så kreativ at det er bare å bøye seg i støvet. Ha en finfin helg alle fire. kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  13. God tur på ikea. Bra med handleliste når man skal dit, ellers kommer man bare ut med masse man ikke hadde tenkt og når man kommer hjem kommer man på det en egentlig skulle ha! hehe.. :)
    Takk for koselig bursdagshilsen og veldig stas at du ville være med på giveaway hos meg. Jeg skal nå klikke meg videre for å finne din giveaway! Spennende! :)
    KLEM fra Inger-Lise

    SvarSlett
  14. Fine ting su har funnet deg:) Ikea gjør sånn med de fleste tror jeg..så det er luuurt å ha liste ja;)
    Klem

    SvarSlett
  15. HEI :)

    Lurer på å ha Ektorp med grått trekk til nye stova..Synest det er fint med kvite puter heklapledd osv...

    Likte så godt soverommet i innlegget under!

    Takk for slike fine ord frå deg ♥

    GOD FREDAG :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails