onsdag 14. september 2011

Give away lykke den siste tiden:)


T skjorte og sekk vant jeg hos foreldremanualen.    Miasinteriør vant jeg dette nydelige lyset fra.


Hos Miss Mette vant jeg cup cakes.               Jattes lille drømme verden rosa løper,lys og servietter


Hos Home & Cottage vant jeg to rosebudsalver.

I tillegg vant jeg gavekort 400 kr fra plantasjen hos Jeanette med bloggen Mi casa es su casa

Disse premiene har jeg vunnet siden i sommer,har vunnet flere som jeg ikke har fått enda.Jeg elsker konkurranser,og vinner sjelden,men nå har jeg virkelig hatt hellet med meg den siste tiden,gøy!!
Tusen takk for flotte gaver alle sammen.Vil anbefale dere alle om å besøke disse bloggene..



I går kom vi hjem fra sykehuset,har to dagers åpen innleggelse om hun skulle bli dårligere.Formen til minstevimsa blir bedre og bedre,og som du ser på bildet har den gode ,blide jenta vår kommet tilbake.Tante snill kom på besøk i går med nye klær til henne det måtte jo prøves med en gang,og mor måtte forevige minnet.Minstevimsen har nesten ikke sett meg den siste uken,og det var stor stas å få mamma og lillesøster hjem.Sekken jeg vant hos foreldremanualen er barnehagesekken hans,og han bærer den stolt hver dag.
I natt har vi alle fått en god natts søvn.Søndag skal vi ha navnfest for minstevimsa så denne uken går til vask og forberedelser.

Takk for alle gode ord dere legger igjen!Jeg kommenterer det beste jeg kan,men rekker ikke å lese så mye inne hos dere,men kommer sterkere tilbake.

Ha en fin onsdag:)

Klemmer fra

10 kommentarer:

  1. Det var da volsomt:)
    Herlig med vinnerlykke:):)

    For noen søte små...Liten kjekkas med sekk:)

    Ha en fin dag:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Nå må du slutte!!! Det blir jo ikke premier igjen til oss andre på dette viset ;)
    Ha en flott dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. oi du må jo bare begynne å spille lotto du!!! hehe kjekt å høre at dere er kommet hjem igjen:)

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  4. Jøss, så heldig du har vært da :)
    Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  5. Du er heldig du, Linda! Og det er en grunn for det.. Snille mennesker har god karma..

    SvarSlett
  6. Sannelig har du hatt vinnerlykke ja :-) vel fortjent!

    Aldri artig når ungene er dårlige, og det er godt å se at de blir bedre og smiler igjen <3

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  7. Skal si du har vinnerlykke. Det må jo ha vært en fryd å finne alt dette fine i posten.

    Herlige bilder.

    Klem

    SvarSlett
  8. Skal si du har vinnerlykke. Det må jo ha vært en fryd å finne alt dette fine i posten.

    Herlige bilder.

    Klem

    SvarSlett
  9. Søte skjønne barna dine !!:)) heldigvis frisk igjen jippi !!
    Kos dere nå :)
    Klemmer fra vingl

    SvarSlett
  10. Gratulerer - så koselig at du har vinnerlykke :) Flotte gevinster..

    Stakkars lille snuppi da! Godt å høre at det går bedre med henne og at dere er hjemme igjen! Fortsatt god bedring..

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails